Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 26 Disember 2012

Tinggal lagi 5 hari jer...

Lebih kurang tinggal lagi 5 hari jer kita nak ke Tahun Baru 2013 masehi... berinjak lagilah usia.. usia sendiri.. usia rumahtangga.. usia anak2... usia pasangan.. usia bekerja.. dan semakin hampir lah kita dengan penghujungnya.. wahhhh.. tiada siapa yang tahu apa yang bakal terjadi pada 2013 nanti..

Masa kita nak 2012 .. kita di gembar gemburkan kononnya berakhirnya dunia nie... emmm... saspen jugakkan.. hehehehe...

Apa yang bakal terjadi... seronokkah?... saspenkah?... ada yang menggembirakan tak?.. atau tahun dukalara untuk kita?.. semuanya kita tak tahukan... semuanya rahsiaNya.. kita hanya mampu berdoa dan bertawakal...

Bukan membesarkan tahun masehi dari tahun Islam... tapi memang seisi dunia lebih tahu tentang tahun masehi dari tahun islam itu sendiri..kan?...Oh yer pasal azam pulak... dah ada azam ker kawan2... yang bakal di raih pada tahun 2013 nanti... ada yang nak kahwin.. ada yang nak cari kerja.. ada yang menambah anak... ada yang nak berhijrah ke tempat lain... macam2lah....

Apa2 pun cubalah yang terbaik dan termampu... jangan sampai melawan kehendakNya.. siapalah kita kan.. :D


3 ulasan:

  1. hope tahun 2013 adalah tahun saya menamatkan zaman anak dara...tak tahu kenpa rasa dah tua dgn usia sekarang belum sampai jodoh...

    BalasPadam
  2. Welcome 2013..... semoga kehidupan kita ada kebaikan daripada semalamkan Izan...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...