Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 26 Disember 2012

Tiba2 Rindu...

Sekarang tengah tengok citer 'Ayah' di Astro Oasis... aduhai tiba2 rindu menjelma pada abah... kalaulah abah masih ada..
Semoga kita semua tergolong dikalangan manusia yang tidak mengabaikan orang tua kita. Semoga kita tidak lalai pada mereka...
"Abah... rindunya along pada abah.."
"Mak .. selagi hidup along akan cuba sedaya upaya along untuk memenuhi permintaanmu Mak.."

4 ulasan:

  1. Che Mid pun tengok 'Ayah' jugal. Memang dah standby awal-awal nak tengok. Nasib baik abah che mid duduk dekat rumah je.. itupun jarang jumpa dia.. aduh terkesan jugak cite tu..

    BalasPadam
  2. bila cite abah ni??? Okje pun sama dah tak de abah!

    BalasPadam
  3. xpernah tgk citer nie..
    mudah-mudahan..saya juga tidak tergolong dikalangan yg mengabaikan org tua...

    BalasPadam
  4. mudah-mudahan.. sy ni tggl mak je.. :(

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...