Isnin, 24 Disember 2012

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2..

 







Sejak movie the twilight nie wujud.. akak memang tunggu2 part last2 nie... lepas nie ada lagi tak?.. entahlah... rasa nyer last kot yang nie.. tak menunjukkan macam ada sambungan pun... tak tahulah kalau lepas nie cerita pasal anak Edward dan Bella pulak..kan.. pasal cinta Renesmee dan Jacob plak..

Akak memang suka tengok citer2 camnie.. cam Lord of the Rings... Harry Potter.. dan sebagainya.. ala2 epik gitu... hihihi

Dah tengok dah part 2.. memang best... rasa cam tak seronok jer citer dia dah abis.. huhuhuhu


3 ulasan:

  1. AJ tak minat pulak cite pontianak2 ni...
    1 part pun tak penah tengok kak....
    Hehehhee...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...