Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 18 November 2012

Rindu....??? Betul ker nie???

...emmmm.... macam tak percaya pulak... betul ker kak izan nie... ker dia nie merapu jer.... rasa saper pun tak percaya... ada ker dalam kotak fikirannya rinduuuuuu... rindu sangat... rindu rindu rindu sangat... rasanya ramai yang tak percaya.... tapi betul ker kak izan nie sangat... setelah dia meninggalkan tempat ini...
APA????... kak izan rindu opis?????.. hahaha... memang pelik nie....biarkanlah dia layan diri sendiri....


10 ulasan:

  1. APEEEEE????? ana xferchaya laa!! xfercaya!!! musykil!! musykil!!! rindu nak gossipp eyyy?? kihkihkihhh..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Hahhaahaha...kantoi.. memang susah nak fercaya....

    BalasPadam
  4. amboi, pekerja berdedikasi btl siap rindu opis.. rindu ke opis ke rindu kengkawan nk berborak sakan... mcm sy.. hahaha

    BalasPadam
  5. owh.. izan dah beralih kerja kat tempat lain ye?

    BalasPadam
  6. but KA mmg selalu rindu opis hehehe

    BalasPadam
  7. rindu eks.. hahaha.. kalu sy.. 'entah la.. hahaha'

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...