Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 29 November 2012

Isi Sahaja....




Inilah dia... kita beli kuih ketayap nie (korang panggil kuih ni apa yer?).... kalau ibu nya memang habis sumer masuk perut..  tapi dapat kat si tecit nie... isi jer jadi tumpuan...

Cuba teka... saper yang habiskan?.....


Of coz laaa.  ...  ibu dia laaa kan... camnerlah ibu tak sihat sejahtera... tul tak?.. ibu2 lain camner... samer tak?... akak rasa mesti samer kan?.. hihihi....

Jom wat kuih ketayap... yerlah tu kak izan oiii... yang betulnya..... jom beli kuih ketayap... hihihi...

12 ulasan:

  1. wah..layout baru..lagi mesra blogger... beberapa hari lps..nk msk sini xleh..mujur kali ni dah blh...


    kuih ketayap... xleh imagine la camner... atau kat trg ni org sebut nama lain kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. Akak dah masukkan gambar kuih itu sepenuhnya.. kenal tak?

      Padam
  2. selalunya tukang menghabiskan makanan anan-anak, suamilah sebab ummi ni banyak sangat yang tak makannya (picky eater)..hihi..

    masa kecil dulu ayah yang habiskan makanan saya :p.

    saya panggil kuih ketayap juga :)

    BalasPadam
  3. klu mkn ketayap, sy mkn kulit je.. hehehe

    BalasPadam
  4. kuih fav saya ni kak... rindunye nk mkn!!

    BalasPadam
  5. akk pun suke kuih nie
    dah lama x buat dan makan
    tapi isi nie memang budak2 suke makan dan kulit tinggal huhuh

    BalasPadam
  6. lamanya tak makan kuih ketayap ni huhu... alycia panggil kuih gulung ;)

    BalasPadam
  7. kalu anak masz lebih suka makan kulit nyer, isinya mak pak yang makan... huhu

    BalasPadam
  8. ha..ha.....yelah tu Izan.... mak yang jadi tukng habis...jarang Okje buat kuih ni sebab OKje tak suka sangat...tapi habis tetap habis...he...he...

    BalasPadam
  9. pelik lg ajaib.. dah boleh komen.. hehehe

    BalasPadam
  10. anak suka mkn kulitnye...
    Intinya diketepikan..

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...