Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Sabtu, 20 Oktober 2012

Koleksi FM Akak....;D

Korang jgn gelak tau... orang lain kongsi awak pun nak kongsi.. macam banyak kan....hiihihihi... adalah sikit... itu belum kira yang anak2 masa kecik hambik wat main...
Koleksi dari mana? .. emmm dari Korea...Venice... Ostoli....Thai...dan yang banyak nyer dalam negara laa... Kawan2 bagi... Bos bagi... dan belu sendiri... Memang kalau diorng tanya nak apa... akak kirim FM jer... last2 kawan2 opis pun dah terikut.. snang kan diorg gak nak fikir apa nak bawak ole2 untuk kami... ;D...
Tengok jer tau... hihihhui...

4 ulasan:

  1. Fridge OKje pun penuh degan FM jugak.... banyaknya beli sendiri he...he...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kak izan....cantik2 n banyak nyer FM tu...:)

    BalasPadam
  3. waaa..byk laa jugak tu..

    sy ni mmg xde pon FM.. mungkin sbb xminat kot..hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...