Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 17 Oktober 2012

Buku Baru

Emmmmmm dekat depan opis akak ada jualan buku... jadi akak rembat jugaklah 2 buku hasil pengaruh kengkawan...ish ish ish
Diorang memang tahu yang akak ni hantu buku... buku yang tajuknya 10 orang sahabat syurga tu cam best jer... buku budak2 tapi kita yang tua nie pun boleh jer kalau nak baca... jom baca


3 ulasan:

  1. wah bagus ni ! membaca jambtan ilmu

    BalasPadam
  2. sy suka baca buku.. cuma skrg kurang masa nak membaca..:p

    BalasPadam
  3. Dulu masa Okje keje pun selalu gak ada org jual buku cam ni....RM10 sebuah...he,..he... selalu jugak rembat!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...