Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 30 Oktober 2012

Bila Rasa Ini Datang...


Sangat tak suka bila rasa nie datang... Bila kerja tengah banyak... Bila tanggungjawab masih belum diselesaikan... dan rasa ini datang...

Rasa nak berehat lagi... walaupun baru jer bercuti raya ... dan sambung pulak dengan anak tak sihat... tapi bila pergi kerja... rasa ni  tetap nak menyinggah...

Tiba-tiba rasa letih...penat ... tak mampu nak berfikir... malas... dan rasa itu amat sangat... terukkah kalau kita rasa macam tu?

Kalau cuti banyak... memang rasa nak sambung cuti... nak rehat puas2... tapi kalau duduk rumah.. rehat ker?

Rasa cam tak jer kan... macam kerja kat umah lagi banyak.. betul tak kawan2?... Mesti betul kan.. tapi sekurang2nya kita buat ikut schedule kita sendiri... takder amanah dari orang lain... 

Emmm... nak buat cam ner nie?... macamana nak hilangkan rasa yang ada nie.. emmmmm?

5 ulasan:

  1. dok rumah lagi memacam keje ada..semua benda nak buatkannn

    BalasPadam
  2. trik nfs dlm2 pstu lpskn.. fikir scra positiff n tenangkn ht.. bila ht kusut buat ape pun x jd.. moga urusn akk dprmudhkan ye..

    BalasPadam
  3. OKje selalu rasa cam ni bila keje dulu....agaknya sebab dahh boring kot...... ha..ha... last-last berhenti....

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...