Khamis, 11 Oktober 2012

Alangkah Indahnya...


Minggu nie memang havoc skit.. nak gi BW kengkawan pun tak sempat.. sebab kekangan kerja dan kesibukan menguruskan rumah tangga (camlah orang lain tak sebuk... hihihi).. yang pasti memang tak sempat nak update blog selalu.. 

Hari nie lak.. sebuk nak siapkan report meeting.. sebab esok nak cuti.. susah nak gather report dari orang lain dan kita pulak yang mengkompailkan.. dan membuat rumusan.. pecah rasa otak nak pikir dan kira.. bukanlah nak kata kita jer yang buat kerja... tapi sebab kelambatan orang lain.. kita pun terbabit sama..

Tapi itulah lumrahnya... meeting demi meeting... kesusahan yang sama jugak akak dapat.. merungut ker..?.. tak .. cuma merenung nasib.. :D..

Tapi kan ujan2 camnie.. best tak kalau dapat makan ais krim.. emmm best kan... kata orang ais krim nie dapat meredakan sedikit ketegangan.. betul ker?.. kawan2 cuka tak makan eskem (bak kata amir..)

4 ulasan:

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...