Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 3 September 2012

Sambutan Hari Merdeka & Aidilftri

Tak nampak si Aini... suruh diam kecuh nak bergerak2.. nyanyi lagu Negaraku dan Jalur Gemilang
Aini yang pakai baju kurung merah
Hari Jumaat baru lepas nie.. Tadika Aini ada sambutan Hari Merdeka dan Sambutan Aidilfitri... semua ibu bapa dijemput hadir di majlis tersebut.. Subuh lagi Aini dan bangun sebab semangat nak sambut merdeka nak tunjuk kat ibu ayah .. nyanyi lagu Negaraku, Jalur Gemilang dan Tanggal  31 Ogos.. seronok tengok diorang...

Jalur Gemilang.. nyanyi dengan semangat

Aini jangan hilangkan semangat patriotik dan cintakan negara kita nie tau.. Jalur Gemilang tu semangat kita tau... jangan dah besar nanti bendera di pijak2.. gambar di pijak2 (ops.. sowi.. teremosi lah pulak)... camnilah janganlah kerana nyamuk seekor.. kelambu di bakar... nanti rugi sendiri... janganlah baru dengar guruh berdentum di langit.. air di tempayan di buang... silap tu.. Ada banyak cara nak protes... cari lah cara yang berhemah tau...

Selemah2 iman... angkat tangan dan berdoa... Sebab Allah SWT itu Maha Mendengar...

Sowilah gambar amik pakai camera phone jer.. tu yang huru hara tu... tengok jer laa ekk...enjoy.... :D



5 ulasan:

  1. He...he.... mak budak pun semangat nak menyambut hari MERDEKA ek...bagus!..bagus!

    BalasPadam
  2. baru ni ada jamua raya kat masjid, waaa licin semua makanan...

    BalasPadam
  3. seronok dan bersemangat tengok budak2 sambut merdeka...

    saya je sambut dalam tido sepanjang hari... sebab demam.. hehehe

    BalasPadam
  4. cuti merdeka..terperap je sbb asya demam.. petang tu ambik angin skit kat taman

    BalasPadam
  5. patriotiknye! bgus dipupuk dr kecik kan hehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...