Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Jumaat, 3 Ogos 2012

Korang Dah Khatam Quran?..



Korang dah khatam Quran Ramadhan nie..?.. mesti dah kan atau dah separuh ker... akak nie adalah sikit.. (terukkan... ish banyak kena perbaiki diri nie..sedis rasa hati ini.. )

Opis sebelah kami dah buat majlis khatam Quran lagi (bertadarus ramai2).. opis kami lak lebih kepada belajar Tajwid dan Bacaan.. semoga Allah SWT.. memberi Rahmat kepada kami dengan usaha yang sangat kecil ini.. amiiinnnn..


14 ulasan:

  1. Pejabat kakcik pagi tadi ada bacaan Yaasin sahaja, bukan majlis khatam Quran. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalh.. tapi ada belajar bca sikit2..;)

      Padam
  2. aminnn... lum khatam lagi.. sy tadarus ngan cik laki je hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oklah tu..sebb ustaz kt baca pun dah pahala.. ;)

      Padam
  3. ameen.....
    kat opis ni buat tadarus time rehat... hari jumaat plak ada baca yaassin n ceramah agama sepanjang bulan ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masmazdi: kami x der rehat sebab balik awal..huhuhu

      Padam
  4. hehe x abes lg...duk tergantung jap.. bendera sudah naik.. huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cik moon: akak dah gantung bendera awal2 dah...

      Padam
  5. ramadhan belum khatam lg..huhu..dear ayu singgah n folo sini jemput ke blog ;-)

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Cikgu Ma: tu laaa kita ni... ;)

      Padam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...