Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 28 Ogos 2012

Hujan Pagi...


Hari ni hujan pagi... sangat lebat dari rumah akak sampailah ke pejabat... cuaca sangat gelap macam malam... saspen betul bawak keta hujan2 gini.... Alhamdulillah akhirnya sampai juga di pejabat...malahan paling awal sampai.. hihihihihi..hujan nie bawa rahmat... semoga rezeki juga turun mencurah2 seperti lebatnya hujan hari ini.. Amiiinnn...

Semalam akak di serang Migrain (masa nak balik umah)... aduhai... dahlah berposa ganti.. tak sempat nak sediakan apa2 pun utk berbuka sebab dah sakit sangat... sepanjang bawak kereta balik umah.. airmata keluar mencurah2 macam lah menangis tapi sebenarnya tak tahan dengan cahaya matahari... aduhai..dugaaan sungguh... sampai rumah Alhamdulillah En. Bos yang kusayang tu dah siapkan menu berbuka.. dapatlah akak dan Amin.. menyelesaikan ibadah posa semalam dengan jayanya... Alhamdulillah...Syukur pada Mu Ya Allah... dan terima kasih buat En. Bos TERCHENTA... peluk kuat2..

Hari ini apa citer yer...emmm... tak tahu lagi... yang pasti kerja dah tungguu...meh kita mula kerja dengan semangat hujan yang turun tu... :D (izan r u sure?!?!?!?) Ya Allah..berilah hambamu ini kekuatan...Amiinnn


6 ulasan:

  1. ujan2 ni sedap betul kalo tido heh heh.. slamat bekerja kak izan..

    BalasPadam
  2. Kat tempat kakcik tak hujan, tapi jalan ke pejabat ada sekatan polis dan DBKL sempena raptai hari kemerdekaan. Jenuh pulak kena pusing cari jalan lain...

    BalasPadam
  3. kat sini pon ujan lebat pg tadi kak.. lenjun baju deknie... nasib baik pakai kemeja putih.. xde la nmpk basah sgt..hehhe...

    alhamdulillah...hujan rahmat...

    BalasPadam
  4. salam kenal

    tempat ieda ujan , lebat juga semalam .. kira puasa semalam lebih tenang ;)

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kak izan...seronoknya hujan2 ni kan sejuk jer...:)

    BalasPadam
  6. moga kak izan makin ok yerk..

    basah jugak la masz datang opis ari ni dek kena hujan.. seb baik jerk x lencun...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...