Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 14 Ogos 2012

Duit Raya....

Salam kawan2... baru berkesempatan update blog... hari ini hari yang agak sebuk buat akak... kehulu hilir bersama si tecit yang tak berapa sihat.. tapi alhamdulillah... sekarang dah ok dah.. dok main ngn abang2 kat depan..

Pagi tadi sebelum En. Bos memulakan tugasnya.. smpat dia menngeluarkan sampul duit raya...berserta dgn duit raya yang tak lag ditukar... misi memasukkan duit kedalam sampul bermula... mula lah kira anak saudara...makcuk; akcik..atok nenek..dan lain2... hah baru perasan keluarga dah betcambah2... huhuhuhu.... tak per. .... semua tu rezeki pemberian Allah SWT..
Jom kita kira duit raya lak lepas nie... ;D


6 ulasan:

  1. wah banyaknya, kita lom tukar lagi, ari ni baru nak tukar duit raya...

    BalasPadam
  2. assalamualaikum kakizan...yer la mama pun tak masukkan duit raya dlm sampulnya bila nak buat ni...:)

    BalasPadam
  3. Uk KA satu hehe. KA & keluarga nak wish selamat hari raya, mohon maaf andai ada salah & silap sepjg kita berblogging ni ye

    BalasPadam
  4. huhu banyaknye.. soyok lagi kalau ada anak leh kutip duit raya hehe..

    selamat hari raya kak izan.. maaf zahir batin yaa :))

    BalasPadam
  5. banyaknya duit raya. Utk warga mas mcm akk ade tak?

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...