Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 8 Ogos 2012

Diduga lagi...


Pinggangku sakit lgi.. aduhai... akak selalu terfkir..sakit ini adalah daripada kesan epidural yang akak amik masa operation anak pertama 12 tahun dulu..
Sampai sekrg ada masa pinggang akan sakit secara tiba2... yang pasti diduga lagi....
Krim inilah yang mengurangkan sedikit sakit tu..masa sahur pulak telan sebiji ponstan utk krgkan sakit... harap2 janganlah melarat...Amiiinnnn...

13 ulasan:

  1. Sabar ye izan...tu smua dugaan yg Allah berikan pada hambanya...

    BalasPadam
  2. salam kak izan..acik pun pernah diberi epidural..memang sakitnya akan datang selepas 12 tahun..nurse pernah cakap dulu kenapa sain..tapi masa tu mana la acik tau dia nak buat macam tu..main sain je..ingatkan proses biasa..25 tahun dulu baru permulaan nak guna cara epidural dimalaysia rasanya..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kak izan...sabar yer moga Allah menyembuhkannya...InsyaAllah..:)

    BalasPadam
  4. terima kasih Acik atas penerangan tu,,. betul tu manalah kita tahu kan...

    MT n Maszull : Amiin.. dan terima kasih jugak.. huhuhuhu :)

    BalasPadam
  5. sbr ye kak izan.. mtk nsht doc la kak cmana nk buat ble skit..ubt cume melegakn buat smntr je... moga akk sembuh ye

    BalasPadam
  6. dugaan berpuasa tu, sabar ye, n moga cepat sembuh!

    BalasPadam
  7. salam kenal dan follow sini. ehh. sy ke 100 rupanya..
    bln pose bila sakit pinggang la, sakit belakang la, mmg dugaan betul. sy sakit belakang taruk yoko-yoko je.

    BalasPadam
  8. amin.. syafakillah ye.. moga cepat sembuh

    BalasPadam
  9. lama tu kak 12 tahun. risau jugak saya ni 3x c-sect, dah 8 tahun anak first. kdg2 ada rasa jugak tulang belakang sakit. tp tak teruk sgt. mudah2an takde apa la kan.

    BalasPadam
  10. Terima kasih kat sumer kawan2 ats doa yg dikirim..moga dimkbulkan Allah...semakin beransur kurang...insya Allah...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...