Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 18 Julai 2012

Wordless...6

Andainya engkau ku miliki.. Apakah ???

9 ulasan:

  1. kalo la dapat dok sehari, nak miliki tak mampu la,
    kalo dapat dok Free2 nak gak merasa, bestnya,
    tapi bayangkan bila nampak shark yang besaq lalu kat tingkap tu,
    mau seriau jugak rasanya

    BalasPadam
  2. hihihi... ha ah kan... mau tak tidur lansung kot.. :)

    BalasPadam
  3. haha takutnye nak tido... meskipun nyaman je rasa tapi kalo saya takut nak tido kalo bilik camtu hoho

    BalasPadam
  4. mmg best ler kalau impian ni jadi kenyataan kan!. Selamat berpuasa dari KA, moga amal ibadah kita akan sama2 di terima ye

    BalasPadam
  5. salam ramadhan buat akak sekeluarga...

    BalasPadam
  6. syoknya! mahunya tak keluar bilik macam ni :p

    BalasPadam
  7. humang aihhh x boleh tido kut.. takut cermin pecah n ikan tu makan kaki... huhu

    BalasPadam
  8. assalamualaikum kak izan...pasti takut kot nak tido takut cermin tu pecah plak...:)

    BalasPadam
  9. Bert .. Maszmadi...Maszull ...Nad : takot memang takot.. tp apasalahnya kalu nak try :)

    KA ... InaAchik .. semua : selamat menyambut ramadhan jua buat kalian.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...