Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 25 Julai 2012

Sahur 5

Hari ini sahur yang paling simple untuk kami sekeluarga. Meh kita join tengok apa akak masak.. huhuhuhu.. jangan gelakk ehhhh...
Silalah menjamu mata....


9 ulasan:

  1. selera sahur..menu oklah tu..bbiar simple janji sedap...

    BalasPadam
  2. kadang2, byk sangat lauk pon, x membuka selera kak... mknn yg simple pulak yg membuka selera... siap bertambah... pastu mkn nasi ngan kicap...perghhh... sedap....hehehe

    BalasPadam
  3. simple la sedap kak pagi2 ni.. saya dah 2 kali sahur makan telur mata taruk kicap je sebab bangun lambat haha

    BalasPadam
  4. assalamualaikum ....pagi2 bersahur kena lauk mcm ni ngan nasi panas memang sedap n berselera jer mkn...:)

    BalasPadam
  5. akak, ni feveret sy!!! yummy..

    BalasPadam
  6. tapi lauk simple mcm ni makan dengan nasi panas huh terbaik tu!

    BalasPadam
  7. tu ikan bilis goreng dgn cili padi & bawang ke?? Waa new fav, sblum ni xpenah thu..husband yg introduce.. hehehee... sdapnyaa!!

    (bunyi orang terlepas sahur pg tadi!! )

    BalasPadam
  8. Selamat bersahur...untuk mlm karang...hihihi

    BalasPadam
  9. wlpun simple.. tapi tu laaa febret kita tu.. hehehe

    sangat2 suka telur dadar.... :) :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...