Sabtu, 21 Julai 2012

Hari Pertama buat Aini...

Salam Ramadhan  kawan2...
Pada kita semua ini adalah ramadhan yang entah ke berapa kali dah.. atau mungkin juga Ramadhan terakhir buat kita.. siapa tahu kan?.. tetapi buat anak2 yang baru belajar berpuasa... hari ini adalah hari pertama yg bakal menentukan hari2 seterusnya..
Ibuayah berharap agar mereka mampu melaksanakan ibadah ini walaupun ianya belum lagi jatuh wajib ke atas mereka.. namun kita sebagai ibuayah sudah tntu ingin melatih anak2 kesayangan kita untuk cuba berpuasa...betul tak?
Alhamdulillah .... Aiman N Amin dah biasa dan faham .. kini gilirn Aini.. sampai jam 11.30pg ini dia masih bertahan... ibu doakan agar ia dapat diteruskan hingga akhir.. kengkawan.. doakan jugak yer..

5 ulasan:

  1. Selamat berpuasa dr akak sekeluarga.

    BalasPadam
  2. selamat berpuasa untuk aini pula ye hehehe... takpe nanti lame2 dia dah biasa la berpuasa.. pandai akak didik anak dari awal.. mesti saya ikut nanti :))

    BalasPadam
  3. BERT : Sama2 lah kita.. :).. terima kasih.. belajar dari pengalamn orang terdahulu... kita ikut jer.. :)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...