Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 26 Julai 2012

Bangun Sahur Kul Baper?





Tolonglah makkk... Ngantuk gilerz nie... Waaaa..... Korang sumer bangun sahur kul braper?... Janganlah kira yang terlajak atau terlepas sahur..hhuhuhu.. wat masa nie lum lah lagi... 

Akak nie ,, kul 4 dah bangun dah.. tapi taklah terus sahur... kami sahur kul 5 pagi... kunci jam awal2 sebab takut terlepas.. kalu kita yang dewasa nie terlepas tak per la jugak.. tapi kalu yang terlepas nie anak2.. adoyai .. kesian kat diorang nak menunggu sampai petang kan...

Bila jam bunyik kul 4 tu teruslah bangun.. n panaskan lauk.. sapu2 rumah...kemas2 ruang tamu.. duk kejap.. ngaji2 kejap.. hidang.. dah kul 5 baru gerak gempur kejut En. Bos dan anak2... sib baiklah diorang nie senang nak di kejut.. tak payah buh bom kat tinge.. :D hihihihi...

Pastu terus tak tidur sampailah nak gi kerje.. tu yang sekarang nie tengah ngntuk tahap gaban nie... Rasa cam nak pi tidur kejap.. Bos.. nak gi tidur jap boleh..?.. huhuhuhu.. agak2 boleh tak...Siyus nie Ngantuk nie.. tolong laaa... Aaaaaaaaa... (Nguap tanpa kontrol..)...

Cenggana nie ada 24 hari lagi nie... (tak baik akak kan.. )


6 ulasan:

  1. Salam Izan
    hehe mama senang hati kat rumah- tido2.
    Rajinnya pagi2 buta menyapu, kemas2, tabiklah!

    BalasPadam
  2. KA 4.30 le biasanyer.. siap2kan apa yg patut pas tu sahur dlm kul 5 pagi

    BalasPadam
  3. mama ju : kalu tak buat waktu tu.. sy ngntuk..lgpun selalu time biasa buat malam.. sekrg mlm kan dah ada aktiviti lain.. :)

    KA : lewat sikit jer dari akak ni..

    BalasPadam
  4. sy bgun kul 5..saho umah mk mentua kehkehkeh

    BalasPadam
  5. saya selalu bangun pkl 4.15

    tapi baru2 ni terlajak sahur. haha

    sedar2 dah pkul 5.15

    menggelupur saya bangun..hehehe

    gara2 tidur 2 jam sehari..

    kat opis ni..duk tahan je mata mengantuk

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...