Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Rabu, 25 Julai 2012

Apa Nak Jadi...?

Selamat berposa yang ke lima hari kawan2.. semoga semakin hari kita semakin sihat dan kuat...Apa hal ekkk.. tetiba jer cerita pasal apa nak jadi.... ni lah pasal streamyx kat umah nie... tak pasal2 lembab brtul services dia... akak nak gi bw kengkawan x bole.. sebab dia x nak bukak window yang lain.. pastu hang lelama... adoyai .. boring tul laaa...nakk kata pasal pc x mungkin sebabb bila bukaak word, excell n lain2 ... ok jer.. biler nak tenet jer tak leh.. ish..ish...apa lah naak jadi.. takkanlah merajuk kot... bebaru nie ader citer2 ngn En. bos nak pasang unifi....
Ye laaa selalunya laju jer.. akhir2 ni lem ssikit...oklaah tu jer akaak nak citer... jumpa lagi.. enjoy berbuka ekk.. jgn lebih2 ;D

6 ulasan:

  1. salam kak Izan..acik punya steramyx dah lama jadi camtu..sebulan lepas..acik potong terus

    BalasPadam
  2. sy pkai stemek je sbb sini takde unifi.. mmg kdg2 lmbab.. ape lg psg la unifi kak izan.. leh main intrnet dgn besnye hihi

    BalasPadam
  3. Acik Erna : tu laa.. mmg rasa nak wat camtu pun...

    BERT : mmg cam tu kan sejak ada unifi nie...huhuhuhu

    KA : approval yg baguih nie.. :)

    BalasPadam
  4. stemymx mmg cam tu. lembap memanjnag.
    sekarang pakai wireless TM kat rmh baru ok sikit.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kak izan...kekadang memang mcm tu lembab betul...:)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...