Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Sabtu, 28 Julai 2012

Amin Pulak Yang Dapat...

Syukur kepadaNya... sudah masuk 9 hari kita berpuasa esok kan....Harapan kita agar kita masih lagi istiqamah dalam melakukan segalanya dalam menambah urusan ibadah kita setiap hari.. dan semoga Allah SWT masih lagi memberi peluang buat kita semua ...amiinnnn
Syukur juga buat Amin... hari tu dia ada masuk pertandingan melukis kat opis En.Bos.. akhirnya dia menang tempat ke dua... Aiman n Aini pun masuk ..tapi dapat saguhati jer...
Dapatlah hadiah hamper dan buku ensiklopedia... itupun dia dah seronok.. giliran Amin lak dapat hadiah kan.. hari tu Aiman... jadi banggalah pulak dia... aips jgn berlagak sgt.. nanti Allah murka.. nanti Dia tarik balik apa yg Dia bagi tau... Amin senyum jer bila akak cakap kan dia camtu...
Alhamdulillah...syukur...marilah kita menjadi orang2 yang bersyukur....


5 ulasan:

  1. wahhh.. taniah amin.. tahniah jugak untuk aiman dan aini hehe bangga maknya kan :))

    BalasPadam
  2. tahniah... seronok ler bebudak kan kak? hehehe

    BalasPadam
  3. CMA : memang sronok... mak budak pun sronok gaks.. ;D

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...