Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Sabtu, 26 Mei 2012

Cuti Sekolah..nak gi mana?


 
Aduhai.. soklan dari anak2... Nak gi mana bu ..cuti sekolah nie...Ibu ngn ayah fening nak jawab aper.. sebab rasanya dah lama dah kami sekeluarga tak pergi bercuti.

Takkan baru nak rancang kot...ye laa.. kalu sekarang baru nak rancang dah tentu segala hotel.. chalet.. apartment dah penuh di tempah.. Emmm alamatnya melopong jer laaa.. hihihihi

Tunggu yer anak2.. ibu ngn ayah tengah survey2 nie.. tak tahulah dapat ker dak... Inilah bahana nyer..sebab tak sedar rupanya cuti sekolah dah dekat.. 

Sedar pun bila Aiman dan Amin tanya :.. Nak gi mana cuti sekolah nie ibu?... hahahahaha..

Tapi Aiman pun kan nak UPSR.. ada kelas tambahan kat sekolah dia.. jadi ibu ngn ayah memang tak plan nak bercuti (alasan jer tu... )

Tapi rasanya memang perlu pun nak bercuti sebab .. rasa sangat penat bila asyik sebuk dengar kerja kat opis.. Encik Bos lak... sebuk sangat ngn kerja dia ... asyik On Call jer... frust betul ibu.. (ngada betulkan ibu nie.. hihihihi)

Jom kita bercuti jom...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...