Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 19 Mac 2012

Sekejap sungguh masa berlalu...

Diam2 dah 3 bulan berlalu untuk tahun 2012 nie.. rasa sangat cepat.. ,macam baru jer wish 2012 kan...tinggal lagi 9 bulan untuk di lalui... Dulu masa Tun Dr. Mahathir.. announce wawasan 2020.. akak kecik lagi.. rasa cam tak jumpa jer tahun 2020 tu... tapi rupa2nya tinggal lagi 8 tahun jer.. tak lama tu...tapi tak tahulah boleh sempat jumpa atau tak ... tapi andainya umur panjang... masa tu akak dah 48 tahun gitu.. hihihi.. ntah macam mana ruperlah agaknya.. :)


sambil2 tu meh ler klik iklan sat... : ).. TQ

Mak akak pun sekarang dah 63 tahun... masa tu nanti umurnya 71 tahun.. mak aiii...larat lagi ker mak.. hihihihi.. samer2lah kita kalu umur kita panjang... anak2 lak ada yang 19, 17,14 n 11 tahun... camana lah rupa diorang agaknya... 

Itu lah.. sajer jer mengenang2 dan terkenang2.. kalaulah aruah abah masih ada.. camana lah pulak keadaannya.. :)... tapi semua itu tk mungkin berlaku.. dah 11 tahun dah abah pergi meninggalkan kami sumer... al fatihah .. 

"Berpesan-pesanlah.. ke jalan kebenaran.."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...