Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Khamis, 9 Februari 2012

Traffic jem..redah jerlaa



  
Aduhai..letih pagi tak abis.. Balik pun jem lagi.. Ingatkan dah settle dah sambutan Thaipusam..rupa2nya tak abis lagi.. Sebab pak polisi masih sebuk mengawal lalu lintas manakala jalan masih dtutup disesetengah kawasan..

Memang penat, dah itu satu2nyer jalan yg kena lalu pegi dan balik kerja..jadi redah jer laa..

Jadi memang setiap kali sambutan Thaipusam ni..saya dan beberapa rakan sepejabat amik langkah awal utk amik cuti supaya tak terperangkap dengan jem..

Tapi takkan nak amik lama sgt kan... Al maklumlah awal2 tahun ni cuti kena kedekut sikit.. Hihihi...jadi redah sajeelaaa....:-P

Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...