Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 13 Februari 2012

Meh ... makan2





Malam tadi ibu nak rehat dari masak2 so ibu ajak ayah bawak anak2 ibu gi makan kat luar. Dah lama tak kuar makan satu family... jadi bebudak seronok laa... spend time ngn family nie memang besh gilerz laa.. sebab bukan senang nak kumpul camnie selalu..

Kadang2 kesibukan dan kesuntukan masa sebabkan kita sgt menghargai saat2 begini...;-)

Sambil tunggu2 makanan sampai..boler ler cerita2 ngn anak2 tanya pasal sekolah dan kawan2 dorang...

Jom Makan... :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 ulasan:

  1. wah mmg meriah makan..

    untung badan!

    salam kenal :)

    BalasPadam
  2. :) tu la pasal..salam kenal juga..

    BalasPadam
  3. bestnyer,
    sy pun lama dh x makan kat luo..
    lately masak kt umah aje..
    time angin ghajen ni lyn ajela dlu..
    time malas, tiap2 mlm kuo makan kedai.. heheheh

    BalasPadam
  4. :).. samerlah kita... ikut angin malas n rajin... hihihi

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...