Jumaat, 3 Februari 2012

Durian oh durian....




Tetib jer ayah bawak balik durian apalagi seronoklah kan anak2 dapat makan durian... Tp kali nie utk keselamatan ianya telah siap di buang kulitnya...Kat rawang nie.. musim sepanjang tahun.. cuma harganyer lah yang berubah... time musim durian betul.. memang murah giler... 1 bakul dalam Rm3 - Rm5 (dlm 5 hingga 10 biji).. puas jer makan sampai boleh buat macam2 ngn durian nie... saya nie tak lah hantu durian .. tapi kalu ade bedal jer.., hihihihihi...jom makan jomm..:)

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 ulasan:

  1. :)..meh ler ke rawang.. ada banyak tepi jalan..kena beli laa..:)

    BalasPadam
  2. Kak Izan...dusun mak kat bangi ni durian baru je habis... hihihi

    BalasPadam
  3. wow..beshnyer ade dusun...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...