Isnin, 23 Januari 2012

Siapa kata?

Salam kawan2...

Sepanjang 3 hari bercuti dan berada dirumah sendiri.. tak pernah terlintas di hati perkataan boring... nak carik masa boring pun tak jumpa... masa dalam pantang dulu..  2 bulan berada di rumah rasa tak pernah cukup2.. ada jer mende nak di lakukan,, walaupun rumah tak sebesar mana pun...sedangkan masa sentiasa terisi dengan aktiviti sendiri... nak kata sebuk sangat tu tak laa.. tapi sekurang-kurangnya..masa terisi dengan perancangan sendiri.. sebab tu bila ade orang kata diorang bosan duduk kat umah,, saya agak pelik la jugak... hihihi...


nie selalu ada dalam impian nak wat,, tapi tak menyempat...
Saya nie impian sangat tinggi ... nak berkebun cam Cik LG kita tu... semangat juang tinggi betul laa.. memang saya respect giler kat dia,, tapi masalahnye.. tak sempat laa (ceh alasan)...tapi memang saya minat giler nak menanam2 nie,, saya pernah cuba tau tapi malangnya pokok yang saya tanam last2 mati,, huhuhuhuhu... sedih tau... bukan satu percubaan tapi dah berkali2 dah... orang kata tangan panas..emm entahlah..

Tapi yang pasti ... saper kata? saper kata? duduk kat umah nie boring,,,bosan,, ish pelik tul laa... kalau saya diberi pilihan tuk kerja atau surirumah .. memang saya akan jadi suri rumah.. boleh pay attention kat anak2 n umahtangga.. tapi itu semua mungkin impian yang saya harapkan menjadi kenyataan..amiiinnn...

SIAPA KATA?... :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...