Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Isnin, 9 Januari 2012

Lampu merah laa dowh....

Aduhai sakitnyer jiwa nie... mentang2lah yang bawak kereta ni perempuan.. jadi sesuka hati jer nak hon2 orang.. nak bagi lampu kat orang.. aper ingat den tak der lampu ker... ingat den tak der lampu ker.. ingat tak der hon ker.. haparak nyer jantan...

nie warna merah kan?....den tak buto warna tau..

Kita bawak kereta sikit nyer berhemah ker.. bila lampu merah beb takkan nak jalann.. den dah rasa dah saman langgar lampu merah nie.. melayanglah RM350 tak pasal2.. lampu merah di kawasan yang takder orang di lawan arus tau... mmg ramai yang redah lampu tu tapi dah nak nasib badan.. time den lalu laa JPJ amik gambor... hamik kooo.. kena saman.. hahahahhaaa... dah lah tu kejadian berlaku 9 bulan kemudian baru terima samannyer... 

Jadi apa yang den buat tadi mmglah betul.. kalau JPJ ader mesti dia angkat double thumbs up... Tapi ade mamat seko nie.. memang vodoo beb... den berenti biler lampu merah.. dia boleh hon2 suruh jalan.. tapi tak puas hati gak sebab den tak jalan2.. dia bagi lampu lak....vodoh..dowh... Camni nyer manusia pun ader... ah den peduli haper.. ko tunggulah sampai lampu hijooo...hahahahahaa .....dia kena tunggu gak.. padan ngn muka dia.. pastu den sajer jer lambat skit nak jalan... pastu baru teringat member sakit perut kot.. so den kasik lah dia fotong...tengok baikkan den nie ... hahahaha... just nak beritahu kat dia...LAMPU MERAH LAA DOWH.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...