Rabu, 25 Januari 2012

Hello0....

bunyi ringing telefon di meja opis....
saya angkat  :   Hello..
Dia   :  Hello... boleh saya tahu saper yang bercakap nie ?   
saya   : (dia yang call, dia lak tanya saya saper)..dlm hati
yer ..cik nak bercakap ngn saper yer?
Dia   :  tak.. saya nak tahu nie saper yang cakap? (suara sedikit tinggi)
Saya   :   (aish orang nie..aper kene nie) ..dlm hati lagi
emm.. saya Norizan dari CSC, cik nak bercakap dengan saper yer? (tanya sekali lagi dengan penuh sopan santun.. hihihihi   :))
Dia   :   Oooo ok... tak per laa..  
 - klik dia letak telefon... -

Adush... kurang ajinamoto punya orang.. dia yang call phone kita..pastu suka2 hati dia jer nak letak tipon tanpa apa2 sebab.. kalu salah nombor pun explain laa dulu n say sorry ker aper ker...
bengang tol laa...
perkara nie berlaku beberapa minggu yang lepas.. pastu teringat nak citer balik laa... saya tahu saper yang call pun.. sebab nombor dia appear kat phone sayer... (kalau dia laa)..

Cenggini laa.. jangalah wat camtu... aper la salahnyer bercakap ngn berhemah.. ingat pandu keta jer ker nak kena berhemah... pakai phone pun kena berhemah juga tau.. supaya orang yang angkat tipon tak sakit hati... nak tolong pun orang senang hati jer.. hapa laa..

bak kata apek... "sampah masyarakat betul laaa..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...