Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Ahad, 1 Januari 2012

2012

Emm.... Dah masuk tahun baru 2012.. Amacam.. tahun nie meningkat lagi umur kita kan..bertambah lagi satu angka...Bila setuap kali masuk tahun baru, mesti ramai yang berazam macam2... Persoalannya..tercapaikah azam2 yang telah kita azakan pada tahun2 lepas..hihihihihihi..l itu sumer atas daya usaha kita sendiri beserta dengan tawakal kepadaNya...

ehsan google
 Mesti korang ada tengokkan cerita 2012 yang orang barat terbitkan..yang mengatakan tahun 2012 adalah tahun dunia akan berakhir.. amacam takut tak?... mestilah takut kan.. ada ker manusia yang sudah cukup bersedia untuk menghadapi kematian dan kiamat... kalau ada..orang itu memang hebat amalannya... dibandingkan orang2 cam kita nie..(bukan perli tau..betul nie..)

Hari nie hari pertama dalam tahun 2012.. harap2 tahun ini memberikan kita sinar dan harapan yang baik untuk kita semua ... Sama ada perkara itu baik atau buruk..rahsianya ada pada Allah yang Satu.. Kita sebagai hambaNya hanya perlu menerima dan redha... ingatan ini untuk diri ini juga sebab kita manusia nie selalu lupa dan lalai...

apa yang akan berlaku tahun nie erk..? untuk den la nie...
  1. SBPA... hahahahaha.. tak tahulah apa sebenarnya..dah macam2 didengar.. tapi masih tak kelihatan lagi..
  2. MUHAMMAD AIMAN - akan menduduki UPSR.. ibu dan ayah yang berdebar2.. tapi anak den dok relaks lagi... adoyai.. macam nak ganti kan dia jer nok kat meja periksa tu...hihihihihihi
  3. Encik Bos...kesibukan yang bertambah kerana tanggungjawab bertambah.. dan den bakal ditinggalkan selalu...huhuhuhuhuhu....
  4. AKU... hahahahaha..sentiasa berharap untuk menjadi isteri terbaik..anak terbaik..ibu terbaik..sahabat terbaik..hamba Allah yang terbaik..mak aiii.. tinggi cita2 tu...

Apa2 pun kita memang mengharap sesuatu ang baik akan berlaku ..tak kiralah tahun ini atau akan datang.. semoga Allah S.W.T sentiasa bersama2 kita ... Amiiinnnnn



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...