Jom Follow sayer.....:)

Ahad, 30 Oktober 2011

SABOR JER LAAA...

Bila bercakap tentang orang lain, memang seronok, dan bila orang buat tak tahu jer yang dia ada salah ngn kita ..sakit hati pula. Itu lah lumrah manusia kan..
Entry yang lepas saya ader cerita pasal manusia yang telah menyebabkan kami terpaksa menanggung hutang orang lain kan.. emm.. hari ini di takdirkan kami terserempak lagi.  Dah lah wat tak tahu jer... dan dia seolah2 tak kenal kami langsung, itu yang rasa eiiiii......
agak2nyer camnie lah kot rasa nak wat...
Hari ini kami balik kampung, tengok ayah mertua saya yang dikhabarkan sakit.  Alhamdulillah, keadaannya nampak stabil.  tapi kami sudah bersedia untuk menerima sebarang kemungkinan.  Kebetulan dia pula datang juga menziarah jadi terserempaklah.  Nampak gayanya, dia langsung tak buka mulut pasal kesilapan yang berlaku.
wlupun gitu, Encik Bos memang nampak frust tengok muka diorang tu, tapi sebab keadaan tidak mengizinkan kami untuk bersemuka jadi naampak sangat Encik Bos menahan sabar...
ader ruper tak... hihihihi..idung jer lah kot..
Tak per lah bang, bila diorang wat kat kita camtu, satu hari nanti mesti dapat balasan dari Allah S.W.T.  Dunia2.. manusia macam nie pun ade dalam dunia nie..:)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang