Sabtu, 31 Disember 2011

Selamat Hari Lahir Sayang....

Hari ni... hari jadi si Tecit kami Muhammad Amir MohdRizal..dah 2 tahun anak ibu...ada celebrate tak?... oklah malam nie kita gi KLCC sambut tahun baru 2012.. amacam nak tak... ihihihihihih.. tak kuasa ibu laa.. buat penat bersesak2 ngn orang ramai.. 

Yang ibu  buat ialah mendoakan kesejahteraan anak ibu nie.. semoga dia berjaya di dunia dan akhirat.. semoga sentiasa ceria dan kuat menghadapi apa sahaja dugaan yang mendatang... eh eh.. budak umur 2 tahun ader dugaan ker ekk...?  ade kot.. kita mana tau kan.

Oklah.. hari nie.. hari terakhir kita berada di tahun 2011.. lepas nie kita dah menginjak ke tahun 2012.. amacam.. azam tahun nie dah lepas ker?.. dah ada azam tahun 2012 ker?... rasanyer tak perlulah kita beria-ia sangat sambut 1Jan2012.. yer tak.. apa kata kita meriahkan lagi 1 Muharam kan. kan lebih afdal bagi kita sumer kan...:)

Yer laa.. biarlah sambutan ala kadar sahaja dibuat.. janganlah lupa untuk memanjat doa kepadaNya yang Satu agar.. untuk 2012 nie kita lebih bersemangat untuk menghadapi apa sahaja yang mendatang..:)

Oklah kawan2 kita jumpa tahun depan..hihihihihi.. esoklah tu... :)

Untuk Amir... Ibu, Ayah, Along, Angah and Kakak... Luv U So Much... Muuuaaaaahhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...