Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Selasa, 18 Oktober 2011

camni ler ari2..emmmm
Den nie hari2 bergelut dengan jem kat selayang, nak tahu naper, sebab memang itu lah jalan yang hari2 saya lalu untuk ke tempat kerja.  Aduhai, kadang tu terfikir jer nak berenti kerja sebab tak tahan ngn jem.  Kuar umah kul 645 pg, balik kerja lak... sampai kat umah kul 6 ptg.  Letih woooo.... (tapi den memang suka drive pun.. jadi tak ler tension sgt..)

Dulu masa den ngn hubby nak beli umah kat Serendah.. ramai jer yang kata naper nak beli jauh2 gitu.. tapi orang mana fahamkan.. kami jer yang faham naper kita beli umah kat ctu...

Ni nak citer sikit, kami beli kat Serendah sebab
  • sebab rega umah kat saner still murah lagi..
  • kawasan nie sangat menenangkan jiwa (pada orang2 cam kami ler...)
  • suasana kampung...
  • yang penting mampu beb...
Nak beli kat KL, giler babas laa dianyer rega.. mana nak mampukan...

Ader orang kata kawasan kami tu tak educated... ade ker patut, kami beli umah kat ctu pada tahun 2000.. lama dah .. hampir 10 tahun.. so sekarang ni dah ramai dah kawasan kejiranan kami, dan untuk pengethuan kawan2... orang yang tinggal kat cnie.. semuanya educated tau...(hihihihi)...

3 ulasan:

  1. dulu masa pindah ganu..kami pun beli umah kat rawang..nak tak nak kena tempuh selayang huhu..tapi kena kuar seawal subuh..sangat jem!

    last last senang naik motor je..kalau naik kete tak tau kul berapa nak sampai desa pandan tu ;p

    BalasPadam
  2. maklong tak suka keluar ke pasar borong sebelum pukul 10.. sebab jem..
    bagi can kat orang2 yang nak pergi kerja lalu..:)

    BalasPadam
  3. PMomma : O yer ker.. maknanyer penah merasa cam kita gak laa... huhuhuhu..still rasa sampai skrg..

    Mlong: TQ sebb memahami...kul 7pg - 10pg memg seshak sgt..;(

    BalasPadam

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...