Ahad, 25 September 2011

SELAGI SYAWAL...

Salam semua...
Hari ni, masih hangat lagi dengan sambutan Syawal.. saya dan hubby banyak menerima undangan rumah terbuka..hinggakan ada yang tak dapat memenuhi jemputan.  Hari ini, saya dan keluarga memnuhi undangan untuk 3 tempat (tempat berlainan)...
Pd pukul 12:30tgh, saya dan keluarga berangkat ke satu jemputan perkahwinan di kawasan rumah saya, wajib dipenuhi sebab jiran tetangga kan....
Selepas Zuhur lak.. kami ke Bukit Antarabangsa, Ampang, jemputan rumah terbuka .. fuh.. jenuh mencari rumahnya.. ye laa  kami tak pernah menjenguk ke area sana.. jadi 1st time kan.. Iswara Vateran kami tu menjelajah ke kawasan Elit itu.. Terasa kecilnya kami.. emmmm.....akhirnya jumpa gak rumah kawan hubby saya tu... Nasib baik Encik Boss saya nie penyabar orangnya... jadi bab2 cari rumah nie no halnya...
Pastu.. kami bergerak ke Kampung untuk undangan di kampung pulak...yang nie lagilah wajib ditunaikan ...tanggung jawab kan...
Pas maghrib, kami bertolak pulang ke Rumahku Syurgaku... Seronok betul sampai kat umah.. rumah sendiri kan.. biaq kecik pun.. kami bahagia....emmmmm... (sungguh nie....)
Oklah.. len kali saya kongsi lagi....cuma nak syer satu gambaq.. kat bawah nie...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
hihihihihi... tengoklah comotkan..upacara makan kek..juz nak syer... ;)

Jumpa lagi ekk... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Bila dah 40

Bila umur dah 40.. Sebenarnya kita sudah wajib memikirkan kematian kita setiap saat.. Apa2 sahaja boleh berlaku tanpa di jangka. Bila umur...