Jom Follow sayer.....:)

Cari Blog Ini

Nuffnang

Jumaat, 16 September 2011

Jamuan Hari Raya Tadika Aini

Hari ini ada jamuan hari raya kat Tadika Aini.. seronoknyer dia bukan kepalang.  Ibu dan Ayah kejut sekali jer dia dah bangun. Minggu lepas Aini bawak surat jemputan dari tadika dia, dia dah bising nak pakai baju raya.  Jadi ibu dia nie tunaikan wish dia tu...

Ramai yang hadirkan diri...bebudaklah yang paling sronok..

seronok sangat sampai lupa nak pakai kasut raya...hehehehehe

tengok tu..apa lah yang nak di pilih..emmmmm

makan makan makan....jangan terlebih sudah..
 Tahniah pada cikgu2 yang berusaha untuk menjayakan jamuan tu.. Esok jamuan kat Taman kami pulak... tentu lagi gempak.. sebab ramai tuuu...Cam tahun lepas nak makan kena SABAR...sebab QUEU panjang...
Anyway untuk En. BOS... hubby tersayang sayalahhh... selamat membakar lemang... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana memberi komen...:) Berkongsi buah fikiran itu dapat memberi inspirasi kepada orang lain tanpa kita sedari.. :D

Ramadhan datang lagi

Salam Selasa sahabat blogger sekalian.. Semakin hampir dengan Ramadhan.. Tak pasti lagi kita dapat merasainya atau tidak.. Hampir separuh ...